Вие имате право да върнете поръчката си в 14-дневен срок от датата на получаване, като следвате стриктно процеса за връщане. При доставяне на Вашата поръчка ще получите Формуляр за връщане или замяна, в който трябва да попълните празните полета. Необходимо е да въведете информация за поръчката, причината за връщане и адрес на офис на куриерска фирма Еконт, в който желаете да получите възстановената сума. Продуктът, който желаете да върнете, заедно с Формуляра следва да изпратите до посочения в бланката адрес: гр. София, офис Еконт – Арсеналски не по-късно от 14 дни от датата на получаване на поръчката. Ако сте загубили Формуляра за връщане, съдържащ се в пратката с Вашата поръчка, можете да го изтеглите от ТУК. Всички клиенти трябва да имат предвид, че одобряването за връщане на стоки е изцяло по преценка и решение на Djofra.bg с изключение на случаите, в които връщането на стоки е в резултат на неизпълнение или грешка, допусната от страна на Djofra.bg в съответствие с реда за състоянието и доставка на съответните стоки. Стоки с индивидуален дизайн или бродерия НЕ ПОДЛЕЖАТ на връщане, както и стоки, които са били доставени до клиента и впоследствие са били бродирани или са получили изменения.
Често задавани въпроси
Моля, прочетете внимателно най-често задаваните въпроси, засягащи условията за възстановяване на стойността на закупени стоки и тяхното връщане, както и техните отговори.
Djofra.bg моли своите клиенти внимателно да прегледат поръчката си в сайта, след като я завършат успешно. В случай че забележите грешка (сгрешен цвят, размер, артикул и т.н.), не се колебайте да се свържете с нас веднага, за да можем да поправим грешката във Вашата поръчка преди стартирането на нейната обработка.
Въпрос: В какво състояние е необходимо да върна закупената стока, за да бъде квалифицирана тя като „годна“ за връщане? („годен“ за връщане продукт е всяка стока, чието състояние отговаря на изискванията на Djofra.bg)
Отговор: Ако продуктът, който сте получили, е неправилен, повреден или дефектен (ВНИМАНИЕ!! Ще се изисква фотографско изображение като доказателство), ние ще се радваме да го заменим. Следователно, ако някаква грешка бъде допусната с Вашата поръчка, не се колебайте да ни уведомите на момента като ни изпратите имейл на [email protected].
СЪСТОЯНИЕ НА „ГОДНА“ ЗА ВРЪЩАНЕ СТОКА: Изискванията за връщане на продукт и определянето му за „годен“ за възстановяване на пълната му стойност на купувача, закупен от сайта Djofra.bg са той да е в доставената си и/или оригинална опаковка, неотварян, неизползван, с всички етикети от производителя и Djofra.bg. Молим, клиентите да включат и фактурата си в пакета за връщане.
Въпрос: Има ли стока, която не подлежи на връщане?
Отговор: Бански костюми и бельо НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ поради съображения, свързани с хигиената и безопасността.
Въпрос: Колко време е периодът, в който мога да върна закупения от мен продукт и да получа пълно възстановяване на неговата стойност?
Отговор: Djofra.bg дава правото на своите клиенти да върнат закупените от тях продукти в срок от 14 дни от получаване на поръчката. Моля, свържете се с нас в рамките на този период от време, за да можем да ви помогнем в обработката на връщането на продукта. Закупените стоки с желание за връщане след 14-дневния срок ще бъдат считани за „негодни“ за връщане и възстановяването на тяхната стойност няма да се счита за необходима.
Въпрос: Кой поема разходите по връщането?
Отговор: Разходите по връщането на стока, закупена от Djofra.bg са за сметка на купувача. Djofra.bg се задължава да разглежда индивидуално всеки проблем и причина, които са довели до връщането на конкретната стока и след изясняване на ситуацията по случая, ако това е резултат от грешка или пропуск в сервиза на Djofra.bg, да покрие изцяло разходите за връщане. Въпреки това, ако грешката е допусната по невнимание на клиента, който например е избрал грешен размер, цвят, количество и т.н. или просто е променил мнението си за продукта, обратната доставка и разходите по нея се покриват изцяло от клиента.
ВАЖНО! Моля, имайте предвид, че ще Ви бъде поискано доказателство за изпращане на стоката към склада на Djofra.bg, както и за направеното плащане по връщането.
Въпрос: Искам да сменя поръчания от мен продукт?
Отговор: При подобно желание ще сме щастливи да ви помогнем да замените един продукт на Djofra.bg с друг. За тази цел е необходимо да попълните Формуляра за връщане или замяна, като посочите името, кода, размера и цвета на продукта, който сте избрали. Имайте предвид, че при такова искане пощенските разходи по размяната са за сметка на купувача. Искрено Ви съветваме да прегледате поръчката си внимателно още преди да я направите и ако забележите нещо, което Ви кара да се чувствате несигурни в избора си след нейната направа, да се свържете с нас веднага, за да можем да Ви помогнем в разрешаването на този проблем.
Забележка! Ако желаната опция за замяна е с вече изчерпани запаси (неналичност на размер или цвят), вместо размяна ще бъде започнат процес по връщане и възстановяване на стойността на поръчката на клиента, в случай, че не е изминал 14-дневният период за връщане на стоки.
Въпрос: Кога ще получа стойността на върнатата от мен поръчка?
Отговор: В момента, в който получим върнатия от Вас продукт и той бъде определен като напълно „годен“ за възстановяване, неговата пълна стойност ще Ви бъде възстановена обикновено в срок до 14 дни. Възстановяване на сумата се извършва щрез куриерска фирма Еконт, като за целта е необходимо да посочите в кой офис желаете да Ви бъде изплатена стойността. Имайте предвид, че ако сте изпратили поръчката си с частичен превоз, нейната стойност ще бъде възстановена след нейното пълно доставяне в склада.
Въпрос: Към кого да се обърна, ако имам други въпроси?
Отговор: Не се колебайте да се свържете с нас на [email protected]. Нашият екип е винаги готов да отговори на всичките Ви въпроси и е винаги тук, за да Ви помогне. При наличието на каквито и да е въпроси относно продукти, поръчки, доставка, преди или след покупка, не се притеснявайте да използвате формата за контакти на Djofra.bg.
АДРЕС: гр. София, ул. Севастократор Калоян 50
ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ:
*Ако клиентът желае да върне своята поръчка, но не успее да го направи в резултат на загуба, грешно подаден адрес към куриера, куриерска грешка и др., Djofra.bg не носи отговорност за каквито и да било забавяния по възстановяването на нейната стойност и пощенски разходи.
*Djofra.bg запазва своето право да удържа до 20% от стойността на конкретна поръчка поради неизпълнение на горе упоменатите условия или допълнителни причини, проявени в процеса на покупко-продажбата или нейното връщане.
*Ако клиентът използва допълнителни услуги, за да върне своята поръчка обратно към склада на Djofra.bg, то ние си запазвме правото да таксуваме клиента и приспаднем разходите по връщането от дължимото възстановяване на стойността на поръчката с цел да покрием разходите по връщането на пратката и цялостната администрация.
*Клиентите отговарят за своите пратки до момента, в който пратката не пристигне в склада на Djofra.bg. Ако трето лице, избрано от клиента, не достави стоката обратно в нашия склад (стоката се губи на връщане), клиентът поема отговорност да се свърже директно с куриера и да поиска информация и обезщетение от него. Djofra.bg не носи отговорност за изгубени пратки на връщане!
*Вашата поръчка е Ваша отговорност, докато не достигне до склада на Djofra.bg! Съветваме Ви да сте абсолютно сигурни в куриера си, а също и да опаковате пратката много добре, за да намалите максимално риска от повреда по пътя!
*Djofra.bg не може да бъде държан отговорен за всяка грешка, допусната в процеса на връщане на вече закупената стока.