Общи условия
Въведение
Djofra Fashion e запомняща се марка на модния пазар в България от 1997 г.
Иновативните идеи на Djofra умело съчетават класика и съвременна визия, като създават смели и провокативни модели, които привличат екстравагантните дами с афинитет към интересната и впечатляваща визия. Djofra Fashion предлага дизайнерски дрехи и аксесоари за изтънчен и отличен стил.
В изброените на тази страница „Общи условия“, споменаването на „ние“, „нас“, „наш/ите“, както и „Djofra.bg“ се отнасят до „ДЕНИ“ ЕООД, със седалище и адрес на управление гр. Русе, ул. Райна Княгиня № 2, ет. 1, ап. 2 с ЕИК 117658317. От друга страна, споменаването на „Вие“, „Ваш/ите“, “купувач“, „потребител“ и „клиент/и“ ще се отнася до всички гости, потребители и купувачи на този „сайт“, които по своему се отнасят до „Djofra“.
Моля, прочетете внимателно страницата с „Общи условия“ на Djofra.bg преди да направите своята поръчка в сайта, тъй като тук се съдържа важна информация относно Вашите покупки. Ползвайки услугите, предоставени от този Уебсайт, вие се съгласявате с всички писмено упоменати условия тук.
Регистрация и Лична информация
Djofra.bg напълно се ангажира да защитава с всички налични средства личното пространство на своите клиенти и предоставената от тях лична информация. Когато направите своята регистрация и впоследствие създадете свой профил в този Уебсайт, Вие гарантирате, че изисканата от Нас и предоставената от Вас лична информация е вярна, точна и актуална до момента. Моля, имайте предвид, че за да запазим Вашия профил добре оптимизиран е необходимо да ни уведомявате възможно най-скоро за промени в личната Ви информация (адрес, имейл, телефон и други). Djofra.bg се съгласява винаги да взема предвид специфичните изисквания на своите клиенти по отношение на техните поръчки и лична информация, след като бъдат предоставени от клиента към Djofra.bg в писмена форма.
Djofra.bg се ангажира да направи всичко по силите си, за да запази подробности около личната информация, поръчки и заплащане на своите клиенти до момента на намеса на нежелани трети страни. Djofra.bg не може да бъде държанa под отговорност в случай на недоброжелателна намеса от трета страна към този сайт, която може да предизвика смущения в горе упоменатите аспекти, засягащи лично потребители на сайта и да доведе до частични или цялостни загуби.
Поръчки и плащане
Собствеността на стоките, предоставени от Djofra.bg към потребителите се изменя, едва когато бъде извършено пълно плащане и получаване на пълната сума от стойността на поръчаните стоки при наложен платеж или след заплащане с карта. В момента, когато клиентът заплати своята поръчка по банков път или я получи, приеме и заплати чрез наложен платеж, тя става негова, както и отговорнастта за нейното съдържание, вид и цялост. Djofra.bg се ангажира да обработва, опакова и доставя поръчките във вид, изцяло съответстващ на тяхното описание в сайта.
След като Вашата поръчка бъде завършена в сайта, ще получите имейл на предоставената от Вас имейл поща, който се явява потвърждение за успешно завършена поръчка, съдържащ подробности около нейната крайна стойност и доставка. Djofra.bg не може да бъде държана под отговорност за всяка погрешно предоставена лична информация от клиента и последвалите обработка и доставка на тяхната поръчка, като например до грешен адрес. Както вече беше споменато в по-горните редове, Вие гарантирате, че предоставената лична информация за Вас е вярна и актуална.
В случаите, когато клиентът желае да промени дизайна, изгледа или друг аспект на неговата вече завършена поръчка, трябва задължително да изпрати своето искане до Djofra.bg в писмен вид ([email protected]) във възможно най-кратък срок, след като е направена поръчката. Съветваме нашите клиенти да се свържат предварително с Djofra.bg преди пристъпването към поръчка на стоки, към които имат лични предпочитания, съмнения и изисквания. В противен случай, ако клиентът по някаква причинa е пропуснал да предупреди Djofra.bg за своите лични желания за промяна, Djofra.bg не може да бъде държан под отговорност за изпращането на точно поръчаните стоки и последвалото разочарование на клиента.
В случай когато клиентът желае да направи определени промени в поръчката си и писмено е уведомил Djofra.bg за това свое желание, Djofra.bg се ангажира да положи всички усилия, за да осъществи тези промени в съответствие с исканията на своя клиент. Djofra.bg си запазва правото да добавя допълнителни стойности към крайната цена на поръчката, които ще представляват точно упоменати такси от направените допълнителни разходи, произтичащи от искането на клиента за определена промяна. Djofra.bg се задължава да информира клиентите си за стойността на сумата, която се очаква да бъде добавена към крайната стойност на поръчките им. Djofra.bg се задължава да обработва поръчки от този тип единствено и само след получаване на официалното потвърждение от клиента в писмен вид и неговото съгласие с окончателния вид и стойност на поръчката му.
Djofra.bg не поема отговорност за евентуално забавяне на поръчка извън упоменатото пред клиента време на доставка, причиненo от небрежността на трети лица. Клиентите трябва да имат предвид, че Djofra.bg работи с различни куриери и фирми за доставка, като времето за доставяне на поръчките може да бъде повлияно от различни фактори, като например международни празници, огромен обем на работа, война, грешки на куриер, природни бедствия и др. Въпреки това, Djofra.bg се задължава да направи всичко по силите си, за да разследва случаите на забавяне и след това да предостави на клиентите си получената информация относно местоположението на техните поръчки, причини за забавянето им и, разбира се, предполагаемо време, в което да ги очакват.
Вие имате право да върнете поръчката си в 14-дневен срок от датата на получаване, като следвате стриктно процеса за връщане описан много подробно тук. Всички клиенти трябва да имат предвид, че одобряването за връщане на стоки е изцяло по преценка и решение на Djofra.bg. Djofra.bg запазва своето право да удържа до 20% от стойността на конкретна поръчка поради неизпълнение на горе упоменатите и изведените в страницата Доставкa и Връщане условия или допълнителни причини, проявени в процеса на покупко-продажбата или нейното връщане.
Djofra.bg има право да променя цените, посочени в Сайта по свое усмотрение, по всяко време и без да е длъжен да уведомява предварително Потребителите. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била посочена на Сайта по време на извършване на поръчката, независимо дали е по-ниска или по-висока от актуализираната цена. При допуснати технически грешки в публикуваната информация на Сайта, в резултат на което поръчката не може да бъде изпълнена, Djofra.bg има правото да откаже изпълнението на поръчката като не дължи друго обезщетение на Потребителя, освен възстановяване на сумите, заплатени и/или депозирани от потребителя за отменената поръчка, ако има такива.
Моля, имайте предвид! Djofra.bg запазва своето право да променя страницата си с „Общи условия“ по всяко време чрез публикуването им в нашия Уебсайт без други известия. Съветваме нашите клиенти и потребители периодично да проверяват за промени на тази страница, с цел винаги да бъдат запознати с евентуалните изменения.
Надзорни органи, отговарящи за защита на потребителите:
(1) Комисия за защита на личните данни
Адрес: гр. София, ул. „Иван Евстатиев Гешов“ № 15, тел. (02) 940 20 46 факс: (02) 940 36 40 Email: [email protected],[email protected] Уеб сайт: www.cpdp.bg
(2) Комисия за защита на потребителите
Адрес: 1000 гр. София, пл.“ Славейков“ №4А, ет.3, 4 и 6, тел.: 02 / 980 25 24, факс: 02 / 988 42 18, гореща линия: 0700 111 22. Уеб сайт: www.kzp.bg